Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kwartel eierdozen

  • marjo79

    Hoi Allemaal,

    Ik ben op zoek naar kartonnen kwarteleierdozen. Weten jullie waar ik deze kan kopen?

    Dank je wel, MvG, Marjolein

  • Helma

    Wie heeft ervaring met het grootbrengen van Californische Kuifkwartels.

    Uit de broedmachine hebben wij Japanse en Californische Kuifkwartels kuikens.

    Van de Japanse gaat goed. Nadat ze uit het ei zijn gekomen blijven ze 1 dag in de machine en vervolgens gaan ze onder een warmte lamp, en later onder een warmteplaat. Bij de californische kuifkwartels werkt dit niet. Ze sneuvelen allen nadat ze een paar dagen oud zijn.

    Wie heeft er tips?

  • Hedwig

    Hoi Helma, echt verstand heb ik er ook niet van, maar heb wel ergens gelezen dat het opfokvoer essentieël moet zijn. Gem.graan, wat tortelduivenvoer mixen en meelwormen, misschien ook wat eivoer erdoorheen. En warmte natuurlijk!

    Ik maal alles zelf meestal, dat doe ik met een ouderwetse electrische koffiemolen.

    Maar nu ik je toch spreek, heb ik ook wel interesse in broedeieren, of jonge kuiven. Ik wil graag wat van je overnemen.

    Mvrgr. Hedwig

  • rick hendriks

    hallo

    je kunt kwartel eierdozen bestellen op www.kwartels.nl 0.25 cent

    groeten rick

  • Marcel

    Hallo,

    Kwarteleierdozen kan je bestellen op www.dekwartelhoeve.nl. Daar kan je ook broedeieren kopen van de Japanse Kwartel.

    Gr.Marcel

  • sander

    hallo

    ik ben opzoek naar kwartel eieren dozen waar er 18 in kunnen en van karton

    waar kan ik deze bestellen ?

    gr sander