Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verkoop

  • John

    wie kan mij helpen aan een triootje chinese dwergkwartels. Ik heb al 1 haantje rond lopen dus eigenlijk heb ik genoeg aan twee hennen. Je moet echter wel in de buurt van Tilburg wonen. Over de prijs worden we het wel eens

  • Dennie

    Ik weet wel dat ze hier net over de Grens in Belgié ( zeeuws-vlaanderen )

    man 1,- kost en een hen 4,- kost…

    Dennie

  • John

    Dan zijn ze hier wel heel duur. Bij de dierenwinkel kost een haan 4,50 en een hen 17,50

  • soms het spoor bijster

    zo hallo, een keertje duur zeg.

    wat ben ik blij dat ik aan de grens woon…

    ik verkoop een man voor 0,70 en een hen voor 2,-

  • Dennie

    die bovenste was van mij hoor..

    was een vergissing met de naam..

  • John

    Maar wie verkoopt mij nu twee hennen en woont redelijk in de buurt van Tilburg?? Komt er misschien iemand naar de kermis die ze mee kan brengen??

  • Marina

    Hoi John

    Kijk eens op marktplaats, daar worden kwartels tegen een redelijke prijs aangeboden.

    De prijs die de winkelier aan jou vraagt is inderdaad schandalig, want hier in de winkel kosten ze 5 euro (hennen).

    Zelf hopen we binnenkort (over 4 dagen) jonkies te hebben maar ik weet niet of je zo lang wilt wachten. Tilburg is niet overdreven ver hier vandaan maar ligt ook niet net naast de deur. (wij wonen vlakbij helmond).

    Laat maar weten van hoe of wat.

    Groetjes Marina

  • John

    Hoi Marina,

    Sorry dat het antwoord zo laat komt, maar ik ben even op vakantie geweest.

    Ik heb ook gezien dat er onderin mijn voliere nu een koppel dwergkwartels rond loopt, dus eigenlijk ben ik niet meer op zoek naar nog meer. Maar toch bedankt voor het antwoord.

    Groetjes John

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.