Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

foto's jonge kwartels

• Dennie

Heb hier wat foto's geplaatst van mijn jonge kwartels toen ze c.a. 2 dagen oud waren.

http://communities.zeelandnet.nl/data/zweefvliegen/index.php?page=8&showalbum=vogels

het zijn iets van 5 foto's

zal er later nog wel wat bij zetten.

• Deborah

Wat schattig zeg die kleine kwarteltjes.

• Dennie

vandaag een paar foto's erbij gedaan hoe ze er nu uit zien. ( dit incl wat andere foto's )

• Deborah

Leuk! jouw kwartels zien er heel goed uit! Veel mooier en voller in de veren dan mijn kwartels. Ik zal eens een keer wat foto's van mijn kwartels op dit prikbord zetten.

• Marina

Hoi Dennie.

Je kwartels zien er echt mooi uit, zo te zien hebben ze het best naar hun zin.

De rest van je vogels trouwens ook.

Wij hebben ook mozambiquesijsjes en zebravinken in de voliere maar ook japanse meeuwen en kanaries.

We willen misschien nog een koppeltje gould amadines erbij maar volgens de kenners zijn die niet winterhard. Nu natuurlijk aan jou de vraag of die van jou winterhard zijn of haal jij ze in de winter naar binnen?

Trouwens als je met je zus een stukje gaat vliegen hoef je niet bang te kijken hoor……(grapje)

Groetjes Marina

• Dennie

ze zijn wel winterhard maar dan moeten ze in de buitenvolliere zijn opboren / opgegroeid

• Dennie

ben ontzettend benieuwd

• Deborah

Wat voor zand heb jij in je volliere om de bodem liggen?

• Dennie

speelzand gemengd met schelpenzand

• Deborah

oke bedankt