Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verkoopadres Zeeland

• Frans Mien Mesjien

Hallo, weet iemand een verkoopadres in Zeeland?

Reactie via e-mail aub.

Bedankt.

Groet, Frans.

• Dennie

ja,

ikke

• Frans Mien Mesjien

Hallo Dennie, en waar woont ikke? Dan kan ik contact met je opnemen.

• Dennie

Achter mijn naam staat

klik daarop, vervolgens zie je mijn site en daar staat mijn e-mail adres op,

heb je ook een idee waar ik percies vandaan komt uit zeeland.

Heb op dit moment jonkies zitten, en nog een paar nesten, kan nog wel even duren duren voordat ik ze wegdoe,

Ze zijn natuurkweek en komen van buiten.

Dennie

• Frans Mien Mesjien

Bedank, ik zal eens goed kijken op jouw site. En het is goed om te weten dat de kwartels van buiten komen, ze moeten bij ons ook buiten kunnen zijn.

Groet, Frans.

• Dennie

Heb al 1 hennetje tekoop, ( natuur en buiten kweek )

de rest is net uit het ei gekomen.

Hoor het wel, advertentie is reeds geplaatst.

• Frans Mien Mesjien

Sinds een drietal weken heb ik een koppeltje. Eén haan en één hen. Is het verstandig om meerdere hennen te nemen?

Er is ook één ei gelegd, wat hiermee te doen, voorbereidingen treffen voor de “babykamer”? En hoe?

Groet, Frans H.

• Dennie

meerdere hennen is het beste, heeft de ene hen rust van de haan tijdens het broeden.

laat het ei liggen en doe er niets mee, enkel afwachten,

zel leggen tot wel 18 eitjes voordat ze er een paar uitzoekt om op te gaan broeden ( let op niet meer dan 12 stuks, kan je dit als wijs advies meegeven. )

zorg verder dat ze een nest kan maken in een beschuute hoek, stel nestmateriaal beschikbaar en de kwartels doen de rest wel.

Dennie

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.