Om te beginnen heb ik inderdaad het zand in de volière flink omgespit, om eventuele resten van gif (?) onder te stoppen. Nu mijn 2de hennetje er niet meer is, heb ik besloten om moeder en kleintjes uit het binnenhok te laten en meer vrijheid te gunnen. Dat heb ik deze middag gedaan. Het haantje reageerde daar wel heel vreemd op! De hen kwam naar buiten en begon enthousiast een zandbad te nemen. Het haantje heeft meteen een paar keer geprobeerd om te paren. Toen de hen daar geen tijd voor of zin in had, werd hij agressief en begon haar aan te vallen. Omdat het erg hard ging, heb ik de haan eruit gevangen. Om toch een soort integratieproces te hebben, staat hij nu in een afgesloten kooi in de volière. Dan kunnen ze van een afstand aan elkaar wennen. De kleintjes hebben er bijna de hele middag over gedaan om naar buiten te durven. Helaas is dat een exemplaar niet goed bekomen. Deze ziet er nu uit alsof ie er morgen niet meer zal zijn. Geen idee hoe dat komt. Verder is het een heel leuk gezicht om de kleine diertjes door de kooi te zien rennen om alles te ontdekken! Ik hoop dat het verder allemaal goed gaat!!