Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rug kaal

• Dennis

Beste mensen,

Ik heb een vraagje. Ik heb hier al heel wat informatie vandaan gehaald en daar bedank ik jullie voor. Echt Top…alleen ik zit nu met het volgende.

Ik heb een haantje en een hennetje (chineese dwergjes). Het ging eerst heel goed….lekker bij elkaar zitten, elkaar verwennen, voeren enz…..een echt liefdeskoppel.

Maar nu plukt het vrouwtje de rug helemaal kaal (tot bloedens toe) van het mannetje…hoe kan dat nou….???? Het mannetje zoekt elke keer wel het vrouwtje op terwijl hij ook kan schuilen enzo….

Ik snap hier niets van mensen….help me alsjeblieft….

P.S. Hok is 50cm bij 2,5m. Met een polletje gras en een nachthok. Ook een boomstronk licht erin en een struikje.

• Dennis

Ik heb ze nu weer effe bij elkaar lopen, kijken hoe het gaat maar zo te zien blijft ze pikken……

Zie de foto's: http://kwartels.mijnalbum.nl/

• Dennie

Dennis schreef:

>

> Ik heb ze nu weer effe bij elkaar lopen, kijken hoe het gaat

> maar zo te zien blijft ze pikken……

Dennis, je bent ze toch niet aan het scheiden ?

zo ja dan blijft ze dit doen.

Denk dat jij er een hen moet bijnemen, dan zou het afgelopen moeten zijn.

Vermoed dat jou hen te dominat is en het op de haan afreageerd, deze reactie word verstrekt door ze steeds te scheiden en bij elkaar tezetten.

• Joop

Hallo Dennis

Ik heb even gekeken op je foto album en zag jou staan om een hok te maken ,je heb mij steeds antwoord gegeven op de door mij gestelde vragen en ik vind het erg leuk om ook te zien hoe je er uit ziet,daar heb als ik nog vragen heeft een beeld van jou aan wie ik de vragen stel.

ik hoop dat er ook wat meer foto`s op komen te staan.

erg leuk en bedankt.

• marja

denk dat je in de war bent met Dennie

maar het = inderdaad leuk als je foto's kan plaatsen

Ik weet niet hoe het moet

wie wil het me vertellen???

• Joop

Nee Marja ik zie toch dat dennis op 12-9 om 19.23 u dat dennis heeft staan zie foto`s op kwartel.mijnalbum.nl dus het kan niet missen dat dat Dennis is toch.

• marja

Ja de foto's zijn van Dennis.

Maar degene die jou vragen beantwoorde = Dennie.

Kun je ook foto's van zien ,maar deze zijn over zweefvliegen

• Janssen

Ik zou de schelpenzand er wel uit halen, hier wassen ze zich in en er zitten scherpe steentjes/schelpjes in waar ze huidiritaties van krijgen.

• Joop

Je heb gelijk Marja ik heb terug gekeken en inderdaad dennie heeft mijn vragen beandwoord DENNIE sorry ik heb verkeert gekeken en over het zweefvliegen heb ik ook gezien heel mooi ,ik zal voortaan beter kijken Dennie voor jou ook sorry van mijn kant.maar je heb wel een mooie kooi voor de dwergkwartels.

• Dennie

Joop, zie het nu pas,

wil je op verzoek dat ik foto's plaats van mijn kwartels en volliere ?

als ik dit goed heb begrepen.

zo ja dan neem ik a.s zat of zon even wat foto's en plaats ik ze online..

Dennie