Maandagavond heb ik 7 eitjes onder de lamp in mijn kleine terrarium gelegd. Ik ben benieuwd of het net zo goed zal gaan als 2 jaar geleden.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik heb net 2 eieren van kwartels in een bak gelecht met stro ,
ik heb er een burolamp boven gezet en tjek elke dag de tempratuur nu is het zo bij mij is het soms 39 graden is dat niet te warm ik heb ook weleens de lamp hoger gehangen en toen werd het wel wat kouder maar doe ik het op de goede maneer en moet ik ze ook steeds omdraaien soms ?? ik ben zelf 14 jaar en heb ze nu ongeveer een jaar kwartels …. dat denk ik dan ……………………….
hey ,
ik heb 4 japanse kwartels 1 mannetje en dus 3 vrouwtjes .
ik heb wel veel eiren maar ze gaan er zelf nooit op zitten ik heb gelezen door het ras maar ik wil wel graag kuikentjes want ik heb wel een super groot hok . ik heb 2 vragen
1* hoe komt het dat ze niet zelf broeden ik heb wel 3 bloempotten en takken voor beschutting maar ze broeden niet .
2* ik heb er nu 2 eiren in een bakje met stro gedaan en een lamp er op het is er nu 38 graden gemiddelt .is dat goed ? en leggen japanse kwartels ook gewoon eieren als het mannetje niet te pas is geweest ik heb namelijk nog niet gedekt zien worden
Bergfalke schreef:
>
> waarom geen natuurbroed, dat is veel leuker en mooier
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?