Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

haantje alleen houden?

• sandy

hoi

ik had een vraagje…

moet je bij een haan perse hennetjes houden?

groetjes sandy

• Deborah

Haantjes kan je ook gewoon samen houden. Ik heb het ook een tijd gedaan. Maar dan wel echt alleen haantjes bij elkaar.

• sandy

kijk hier heb ik meer aan dan wat de dieren winkel vertelde…die zei dat haantjes echt niet samen konden en perse een vrouw/hen bij moest.was niet echt van plan om te kweken ofzo maar alleen is ook zo sneu.is het dan beter om een jonger haantje erbij te nemen fred is nu 4/5 mnd zei die man.

groetjes sandy

• Deborah

Wat schattig dat hij fred heet. Mijn haantje zit nu samen met 3 hennen. Hij zat eerder altijd samen met zijn broer. Die is helaas doodgegaan.

• sandy

hai

ik ga straks een haantje er bij halen.ik hoop dat het goed gaat tussen die 2 zal ze gelijk trakteren op meel wormpjes.

groetjes sandy

• Dennie

weet zeker dat dat goed zal gaan.

alleen geen hen erbij doen, dan word het ruzie

• sandy

nee zeker maar euh ik zie nu dingen waar ik helemaal niks van snap!!! hb nu 2 hanen en fred zt elke keer op die nieuwe te rijden en hem meel wormpjes aan te bieden.wat is dat in hemels naam??

• Dennie

hij is erg broeds en hij wil laten zien wie er de baas is.

• sandy

oke maar gaat dit van zelf over?

groetjes sandy

• Deborah

Ja, het is niks om je zorgen over te maken.