Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eieren

• Dennie

Bij mij zijn er al jonge kwartels geboren

• Deborah

Wat leuk!! Ik heb (nog) geen jongen. Ik haal de eitjes weg omdat ik over 2 a 3 weken ga verhuizen. Heb je het haantje dit keer apart gezet?

• Dennie

ow, vandaar.

veel succes met de verhuizing.

De haan zit er bij mij nog bij, ben ook niet echt van plan om hem te gaan scheiden.

Hij heeft nu genoegd afleiding, hij loopt nu samen met 5 hennen, dus hij let niet echt op de jongen en hij heeft meer zicht en trek in de hennen.

• Deborah

Hij heeft idd wel wat anders aan z'n hoofd dan de kuikens. Mijn haantje loopt samen met 4 hennen. 2 andere haantjes (2 van de 10 kuikens) heb ik samen in een hok zitten.

• Dennie

weet niet wat er nu aan de hand is maar die van mij zijn

ongemerkt aan nog een nestje bezig, trof vandaag 10 eitjes aan.

• Deborah

De hennen van jou hebben het er maar druk mee.

• Dennie

Ze zit er weer goed op, het zijn nu totaal 13 eitjes en

alles is bevrucht.

• Deborah

Mijn grijze hennetje lag afgelopen woensdag dood in het hok. Ik heb nu nog het grijze haantje en wildkleur hennetje dat ik van mijn vader kreeg en de 2 wildkleur hennen en 2 wildkleur haantjes die ik zelf heb uitgebroed onder een lamp.

• carin

hallo ik zoek jonge kwartels bij mij in de buurt ik woon in helmond kun jij mij helpen aub Dennie schreef:

>

> Bij mij zijn er al jonge kwartels geboren