Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuws!

• Janssen

Hallo,

Raar dat bij Dennie aan de azijn kwartels dood gaan. Weet je zeker dat het nergens anders aan ligt?? Velen gebruiken dankzij mij azijn en hebben nergens last van!

• Dennie

Sorry maar toch, was echt de azijn.

Voor velen raad ik het af, probeer zo iets op de natuurlijke manier op te lossen en niet met diverse middeltjes, pak het op de natuurlijke manier aan.

• Janssen

Azijn is een natuurlijk middel! En heb je het door de dierenarts laten vast stellen dat het door de azijn kwam??? In de professionele pluimveehoudrij wordt hier namelijk ook azijn voor gebruikt. Misschien heb je wel gehad van een kat.

• Dennie

einde tropic

• Joop

Dannie

ik heb 1 hennetje want het haantje dat ben ik kwijd geraak door dat het is weg gevlogen ik had de duer een stukje open gelaten (stom,stom van mij )

daar had ik 2 kwarteltjes van 1 haantje en 1 hennetje dus broer en zus ze lopen met z`n drieen in de voliere Moerder + die broer en zus ze kunnen het goed met elkaar vinden maar hoef ik niet bang te zijn dat dat daar ook jonge kwarteltjes van komen ,en …. ik heb dat eerste hennetje dus de moeder die al 2 keer gebroed heeft voor de derde keer dit jaar laten broeden en ik neem aan van haar zoon.of niet laten doen door de eitjes weg te halen.

• Dennie

Sorry Joop,

maar hier kan je eitjes van verwachten.

maar begin even een nieuwe tropic, word hier best wel onoverzichtelijk.

eitjes weghalen is een beste manier maar dan wel als ze klaar is met leggen doe je dit daarvoor dan blijft ze doorleggen.

• Joop

Dannie

Wat bedoel je met TROPIC ?

• Dennie

nieuw onderwerp starten op de hoofdpagina van het prikbord

• Deborah

Ik heb wel eens gelezen dat jongen van broer+zus veel zwakker zijn dan jongen van moeder+zoon of vader+ dochter. Klopt dit?

• Dennie

ja zeker